Asistență tehnică pentru utilizarea sistemului și echipamentelor GPS
Compania noastră oferă consultanță tehnică calificată, rezolvă întrebările sau dificultățile apărute în timpul utilizării sistemului și echipamentelor. Recomandări detaliate privind utilizarea sistemului sunt disponibile în secțiunea „Recomandări”. Dacă totuși nu ați găsit răspunsul la întrebarea dvs., contactați serviciul nostru de asistență tehnică.
- Telefoane pentru asistență tehnică
Specialist: +373 60 509 090 - Asistență tehnică: deplasarea unui specialist
Deplasarea specialistului la sediul clientului se efectuează pe baza unui ordin de lucru. Serviciul este taxat conform tarifelor în vigoare.
Dacă aveți o problemă, completați o cerere, iar specialiștii noștri vă vor contacta în cel mai scurt timp posibil.
Vă rugăm să descrieți cât mai exact problema.
Dacă întâmpinați probleme la autentificare (CONECTARE), este necesar să ștergeți memoria cache a browserului. Selectați browserul instalat și urmați instrucțiunile.
Aveți nevoie de o consultanță profesională? Trebuie să identificați problema și să remediați defecțiunile? Echipa de service ViaTEC a luat în considerare acest aspect. Asistența tehnică la distanță este o soluție convenabilă.
ViaTEC Service SRL
MD 2068, Chișinău, str. Miron Costin 25, of. 204
Expert-consultant (Doina): | +373 60 717 173 |
Expert-consultant (Alexandru): | +373 60 607 070 |
Suport tehnic: | +373 60 509 090 +373 68 822 288 |
Suport IT Video: | +373 60 504 040 |
Email: | info@viatec.md |