Monitorizarea GPS/GLONASS a transportului

Domenii de aplicare:

  • autobuze urbane și interurbane de cursă,
  • troleibuze,
  • autobuze turistice,
  • tramvaie și microbuze de rută.

Departamentul de logistică are posibilitatea de a colecta date despre activitatea parcului auto, simplificând semnificativ evidența și analiza statisticilor fluxului de pasageri și a plăților pentru transport. De asemenea, se poate implementa anunțarea automată a opririlor și se poate îmbunătăți siguranța circulației vehiculelor.

OBIECTIVE PRINCIPALE

  • Controlul respectării traseului, orarului de circulație și opririlor de către transportul de pasageri și microbuzele de rută;
  • Monitorizarea punctualității la sosirea în punctele finale ale rutelor și în depou (plecarea din depou pe traseu);
  • Evidența și monitorizarea fluxului de pasageri;
  • Evidența și monitorizarea plăților pentru călătoriile pasagerilor;
  • Supravegherea locației vehiculelor de transport de pasageri și a microbuzelor de rută, precum și a locurilor și duratei opririlor;
  • Monitorizarea kilometrilor parcurși de vehiculele de transport de pasageri și de microbuze de rută;
  • Evidența și controlul consumului de combustibil, inclusiv locația, timpul și înregistrarea alimentărilor (sau scurgerilor) de combustibil;
  • Supravegherea stilului de conducere al șoferilor vehiculelor de transport de pasageri și al microbuzelor de rută.

REZULTATE

Implementarea monitorizării GPS/GLONASS pentru transportul de pasageri permite:

  • Creșterea frecvenței de rotație a vehiculelor de transport de pasageri și a microbuzelor de rută;
  • Simplificarea evidenței și analizei statisticilor activității transportului de pasageri și a microbuzelor de rută;
  • Reducerea costurilor pentru combustibil, întreținerea vehiculelor și transportul de mărfuri cu până la 40%, precum și a cheltuielilor cu forța de muncă, asigurarea etc.;
  • Asigurarea respectării orarului de sosire în punctele finale ale rutelor, precum și a întoarcerii în depou și plecării pe traseu;
  • Îmbunătățirea planificării transportului de pasageri;
  • Creșterea operativității și a calității serviciilor pentru clienți, majorând numărul de pasageri transportați cu 10-15%;
  • Eliminarea curselor neautorizate și a opririlor inutile ale vehiculelor de transport de pasageri și ale microbuzelor de rută;
  • Prevenirea fraudelor cu bonuri false de alimentare și manipularea odometrului;
  • Îmbunătățirea disciplinei și a stilului de conducere al șoferilor vehiculelor de transport de pasageri și al microbuzelor de rută;
  • Automatizarea gestionării și contabilității, bazate pe date obiective din monitorizarea prin satelit.

ViaTEC Service SRL

MD 2068, Chișinău, str. Miron Costin 25, of. 204

Expert-consultant (Doina): +373 60 717 173
Expert-consultant (Alexandru): +373 60 607 070
Suport tehnic: +373 60 509 090
+373 68 822 288
Suport IT Video: +373 60 504 040
Email: info@viatec.md