Transport de pasageri și taxiuri
Monitorizarea GPS/GLONASS a transportului
Domenii de aplicare:
- autobuze urbane și interurbane de cursă,
- troleibuze,
- autobuze turistice,
- tramvaie și microbuze de rută.
Departamentul de logistică are posibilitatea de a colecta date despre activitatea parcului auto, simplificând semnificativ evidența și analiza statisticilor fluxului de pasageri și a plăților pentru transport. De asemenea, se poate implementa anunțarea automată a opririlor și se poate îmbunătăți siguranța circulației vehiculelor.
OBIECTIVE PRINCIPALE
- Controlul respectării traseului, orarului de circulație și opririlor de către transportul de pasageri și microbuzele de rută;
- Monitorizarea punctualității la sosirea în punctele finale ale rutelor și în depou (plecarea din depou pe traseu);
- Evidența și monitorizarea fluxului de pasageri;
- Evidența și monitorizarea plăților pentru călătoriile pasagerilor;
- Supravegherea locației vehiculelor de transport de pasageri și a microbuzelor de rută, precum și a locurilor și duratei opririlor;
- Monitorizarea kilometrilor parcurși de vehiculele de transport de pasageri și de microbuze de rută;
- Evidența și controlul consumului de combustibil, inclusiv locația, timpul și înregistrarea alimentărilor (sau scurgerilor) de combustibil;
- Supravegherea stilului de conducere al șoferilor vehiculelor de transport de pasageri și al microbuzelor de rută.
REZULTATE
Implementarea monitorizării GPS/GLONASS pentru transportul de pasageri permite:
- Creșterea frecvenței de rotație a vehiculelor de transport de pasageri și a microbuzelor de rută;
- Simplificarea evidenței și analizei statisticilor activității transportului de pasageri și a microbuzelor de rută;
- Reducerea costurilor pentru combustibil, întreținerea vehiculelor și transportul de mărfuri cu până la 40%, precum și a cheltuielilor cu forța de muncă, asigurarea etc.;
- Asigurarea respectării orarului de sosire în punctele finale ale rutelor, precum și a întoarcerii în depou și plecării pe traseu;
- Îmbunătățirea planificării transportului de pasageri;
- Creșterea operativității și a calității serviciilor pentru clienți, majorând numărul de pasageri transportați cu 10-15%;
- Eliminarea curselor neautorizate și a opririlor inutile ale vehiculelor de transport de pasageri și ale microbuzelor de rută;
- Prevenirea fraudelor cu bonuri false de alimentare și manipularea odometrului;
- Îmbunătățirea disciplinei și a stilului de conducere al șoferilor vehiculelor de transport de pasageri și al microbuzelor de rută;
- Automatizarea gestionării și contabilității, bazate pe date obiective din monitorizarea prin satelit.
ViaTEC Service SRL
MD 2068, Chișinău, str. Miron Costin 25, of. 204
Expert-consultant (Doina): | +373 60 717 173 |
Expert-consultant (Alexandru): | +373 60 607 070 |
Suport tehnic: | +373 60 509 090 +373 68 822 288 |
Suport IT Video: | +373 60 504 040 |
Email: | info@viatec.md |