Procesul de integrare a cardurilor de combustibil Online
Cum funcționează?
Utilizând raportul consolidat și analiza comparativă a alimentărilor pe baza cardurilor de combustibil și a consumului efectiv, determinat din datele furnizate de echipamentele ViaTEC service instalate pe vehicule, compania poate preveni alimentările neautorizate și retragerile ilegale de bani de către șoferi. Automatizarea verificării datelor în regim Online permite economisirea suplimentară de timp și bani prin controlul eficient al consumului de combustibil, reducerea timpului de lucru al angajaților și oferirea unei analize convenabile.
Tot ce trebuie să facă clientul este să furnizeze dealerului numerele cardurilor de combustibil. După aceasta, toate datele despre tranzacții, inclusiv ora alimentării, costul combustibilului, volumul și chiar coordonatele stațiilor de alimentare, vor fi transmise automat în sistemul de monitorizare a transportului Online. Noul raport privind alimentările este disponibil în „contul personal”, dar, spre deosebire de raportul standard, acest document permite obținerea de date deja verificate, comparând informațiile de pe cardurile de combustibil cu citirile senzorilor de nivel al combustibilului.
„Utilizarea procesării Online împreună cu cardurile de combustibil permite clienților noștri să urmărească întregul ciclu al circulației combustibilului. Clientul poate vedea ce cantitate de combustibil a fost plătită de șofer, cât a ajuns în rezervor și cât s-a pierdut. Astfel, managerul parcului auto are toate mijloacele necesare pentru a preveni utilizarea necorespunzătoare a combustibilului.”
ViaTEC Service SRL
MD 2068, Chișinău, str. Miron Costin 25, of. 204
Expert-consultant (Doina): | +373 60 717 173 |
Expert-consultant (Alexandru): | +373 60 607 070 |
Suport tehnic: | +373 60 509 090 +373 68 822 288 |
Suport IT Video: | +373 60 504 040 |
Email: | info@viatec.md |